Jak nakoupit
1. Vyhledávání zboží
-
Prohlížením katalogu zboží (procházení kategorií v horní liště menu nebo procházení v rámci podkategorií)
-
Pomocí fulltextové vyhledávání v hlavičce e-shopu
-
U všech těchto typů zobrazení lze položky řadit dle kódu,názvu a ceny nebo specifických filtrů
2. Vzdálená pomoc
-
Dále je možné vybírat zboží za asistence našeho pracovníka na telefoním čísle +420 777 748 165
-
Telefonicky je možné zboží zároveň i objednat
-
Naši pracovníci jsou Vám k dispozici v pracovní dny od 8:00 do 15:00
3. Vložení zboží do košíku
-
Jste-li rozhodnuti vložit vybrané zboží do košíku stiskněte v náhledu nebo v detailním ikonu KOUPIT nebo ikonku košíku
-
Zvolená položka se vloží do nákupního s požadovaným počtem kusů. V okně s informací o přidání produktu do košíku mám možnost zvolit "zpět do obchodu" a pokračovat v nakupování nebo přejít do košíku
-
Zde můžete ještě Vaši objednávku případně upravit nebo zrušit.
-
V košíku si lze ověřit skladovou dostupnost zboží. Pokud najedu korzorem myši na dostupnost "skladem", zobrazí se aktuální počet kusů skladem. Zde můžu upravit finální počet i podle skladové dostupnosti. Pokud na zboží zboží spěcháte, můžete zatrhnout možnost "Zboží skladem expedovat ihned, ostatní po dodání od dodavatele." V tomto případě vám bude zboží doručeno s nejbližším možníém termínu.
4. Odeslání objednávky
-
Pokud je Váš nákup ukončen a vybrané zboží máte vložené do košíku, klikněte na ikonu OBJEDNAT.
-
Při vstupu do objednávkového formuláře Vás systém vyzve k zadání osobních údajů a adresy pro doručení.
-
V případě zájmu prosím zvolte z nabízených dárků k objednávce nebo použíjte slevový kupón. Dárky a slevové kupóny (pokud není uvedeno jinak) není možné spolu kombinovat.
-
Jste-li už na našem webu zaregistrování, stačí se jen přihlásit a údaje už není potřeba znovu informace zadávat.
-
Popřípadě v poznámce můžete uvést doplňující informace k objednávce. Například jinou adresu pro doručení, náhradní kontakt nebo případně specialní požadavky. Po důkladném zkontrolování všech údajů stiskněte tlačítko Potvrdit a odeslat objednávku.
5. Zpracování objednávky
-
Po odeslání objednávky dostanete obratem od systému automaticky potvrzovací e-mail s informací, že Vaše objednávka byla úspěšně přijata.
-
Následně Vám potvrdíme přijetí objednávky z naší strany a poskytneme informace o dostupnosti zboží.
-
V posledním kroku bude zboží připraveno k expedici a odesláno na uvedenou doručovací adresu, případně připraveno k osobnímu odběru.
-
Obvyklá lhůta pro doručení zboží se pohybuje v rozmezí 1 až 3 pracovních dnů od odeslání objednávky.
-
Pokud by lhůta pro doručení zboží měla z nějakého důvodu překročit 5 pracovních dnů, budeme Vás o tom bezodkladně informovat emailem, případně telefonicky a upřesníme datum expedice.
-
V těchto případech bývá obvyklou příčinou momentální nedostupnost objednaného zboží na našem skladě, popřípadě období svátků nebo dovolených.
-
Pokud je Vaše objednávka vázána ke konkrétní události (odjezd na dovolenou), prosíme Vás o objednávání s předstihem.
V případě, že jste neobdrželi potvrzovací e-mail nebo neobdrželi objednané zboží ani informaci o prodloužené době expedice do pěti pracovních dnů od uskutečnění objednávky, tak nás prosím co nejdříve kontaktujte na telefoním čísle +420 777 748 165
Stav objednávky
Pokud se u nás zaregistrujete, můžete sledovat stav své objednávky přímo na webu. Případně se nás kdykoliv zeptejte – náš zákaznický servis je vám k dispozici!