Powered by Smartsupp

Momentálně příjímáme pouze B2B objednávky - objednávky na IČO. Pokud máte zájem o nákup (jako spotřebitel) - více info zde

Jak nakoupit

1. Vyhledávání zboží

  • Prohlížením katalogu zboží (procházení kategorií v horní liště menu nebo procházení v rámci podkategorií)

  • Pomocí fulltextové vyhledávání v hlavičce e-shopu

  • U všech těchto typů zobrazení lze položky řadit dle kódu,názvu a ceny nebo specifických filtrů

2. Vzdálená pomoc

  • Dále je možné vybírat zboží za asistence našeho pracovníka na telefoním čísle +420 777 748 165

  • Telefonicky je možné zboží zároveň i objednat

  • Naši pracovníci jsou Vám k dispozici v pracovní dny od 8:00 do 15:00

3. Vložení zboží do košíku

  • Jste-li rozhodnuti vložit vybrané zboží do košíku stiskněte v náhledu nebo v detailním ikonu KOUPIT nebo ikonku košíku

  • Zvolená položka se vloží do nákupního s požadovaným počtem kusů. V okně s informací o přidání produktu do košíku mám možnost zvolit "zpět do obchodu" a pokračovat v nakupování nebo přejít do košíku

  • Zde můžete ještě Vaši objednávku případně upravit nebo zrušit.

  • V košíku si lze ověřit skladovou dostupnost zboží. Pokud najedu korzorem myši na dostupnost "skladem", zobrazí se aktuální počet kusů skladem. Zde můžu upravit finální počet i podle skladové dostupnosti. Pokud na zboží zboží spěcháte, můžete zatrhnout možnost "Zboží skladem expedovat ihned, ostatní po dodání od dodavatele." V tomto případě vám bude zboží doručeno s nejbližším možníém termínu.

4. Odeslání objednávky

  • Pokud je Váš nákup ukončen a vybrané zboží máte vložené do košíku, klikněte na ikonu OBJEDNAT.

  • Při vstupu do objednávkového formuláře Vás systém vyzve k zadání osobních údajů a adresy pro doručení.

  • V případě zájmu prosím zvolte z nabízených dárků k objednávce nebo použíjte slevový kupón. Dárky a slevové kupóny (pokud není uvedeno jinak) není možné spolu kombinovat.

  • Jste-li už na našem webu zaregistrování, stačí se jen přihlásit a údaje už není potřeba znovu informace zadávat.

  • Popřípadě v poznámce můžete uvést doplňující informace k objednávce. Například jinou adresu pro doručení, náhradní kontakt nebo případně specialní požadavky. Po důkladném zkontrolování všech údajů stiskněte tlačítko Potvrdit a odeslat objednávku.

5. Zpracování objednávky

  • Po odeslání objednávky dostanete obratem od systému automaticky potvrzovací e-mail s informací, že Vaše objednávka byla úspěšně přijata.

  • Následně Vám potvrdíme přijetí objednávky z naší strany a poskytneme informace o dostupnosti zboží.

  • V posledním kroku bude zboží připraveno k expedici a odesláno na uvedenou doručovací adresu, případně připraveno k osobnímu odběru.

  • Obvyklá lhůta pro doručení zboží se pohybuje v rozmezí 1 až 3 pracovních dnů od odeslání objednávky.

  • Pokud by lhůta pro doručení zboží měla z nějakého důvodu překročit 5 pracovních dnů, budeme Vás o tom bezodkladně informovat emailem, případně telefonicky a upřesníme datum expedice.

  • V těchto případech bývá obvyklou příčinou momentální nedostupnost objednaného zboží na našem skladě, popřípadě období svátků nebo dovolených.

  • Pokud je Vaše objednávka vázána ke konkrétní události (odjezd na dovolenou), prosíme Vás o objednávání s předstihem.

V případě, že jste neobdrželi potvrzovací e-mail nebo neobdrželi objednané zboží ani informaci o prodloužené době expedice do pěti pracovních dnů od uskutečnění objednávky, tak nás prosím co nejdříve kontaktujte na telefoním čísle +420 777 748 165

Stav objednávky

Pokud se u nás zaregistrujete, můžete sledovat stav své objednávky přímo na webu. Případně se nás kdykoliv zeptejte – náš zákaznický servis je vám k dispozici!

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše